Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je er bent! Ik ben Monique en woon samen met mijn lieve vriend Marcel in een schattig dijkhuisje. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. O.a. in de tuin, fotograferen, cadeautjes maken; kaarten, cadeaumandjes, kraamcadeautjes..etc. Zoals de meeste vast weten kost een blog vullen met tekst en foto's aardig wat tijd. Ik doe mijn best om zo actief mogelijk te blijven op mijn blogs, zodat jullie volop mee kunnen genieten van mijn creaties. Ik krijg veel leuke reacties op mijn creaties en mede hierom ben ik mijn blog begonnen. Ben jij niet in de gelegenheid iets te maken of op zoek naar een origineel cadeautje voor jouwzelf of om weg te geven, kom dan neuzen op mijn blog. Wie weet doe jij inspiratie op of vindt je het leuk als ik iets voor jou maak. Je kunt een berichtje achter laten op mijn blog of via mijn e-mail: creatiesvanmonique@live.nl Kortom reden genoeg om nog eens te komen kijken op mijn blog! Tot ziens! Monique P.s. heb je mijn blog bewust-smikkelen al gezien? Alle recepten zijn met verantwoorde ingrediënten.

maandag 31 augustus 2015

Gevulde yoghurt

Goedemorgen!!!

De dag begint met een lach en een goed ontbijt zeg ik altijd!!!

Eventueel een lunch kun je nog skippen of wat wijzigen qua tijd, maar een ontbijt heb je echt nodig. Zo wie zo om de verbranding in je lichaam te activeren voor de gehele dag.

Hoe en wat voor ontbijt je kiest, is uiteraard aan jou zelf, waar jij trek in hebt.

Persoonlijk begin ik de dag het liefst met fruit en een kom gevulde yoghurt!!

De ene dag op de andere dag varieert de inhoud, mijn voorkeur gaat uit naar volle yoghurt van de boer! Waarom? Deze is het lekkerst (vind ik) en is ook het gezondst (vind ik)....
Hierna schil ik een appeltje of pel een banaan, nectarine of ik gooi er wat blauwe bessen, frambozen of aardbeien in.

Hiernaast heb ik een keuze van wat gezonde ingrediënten zoals:
Noten (bv walnoten of hazelnoten), cia zaad(voor de omega-3 en de vezels), bijenpollen (voor de weerstand), kokosschaafsel (voornamelijk voor de smaak en kokos is heel gezond en deze variant is niet de dikmaker), amandel schaafsel, cacaopoeder (raw) of kaneel (ceylon) pompoenpitten en zonnebloempitten en haverzemelen.

Ik kies elke ochtend waar ik trek in heb en combineer een van bovenstaande ingrediënten, hierom krijg ik elke ochtend een kom gevulde yoghurt binnen gecombineerd met een stuk fruit en een bak thee kan mij dag beginnen!!!

Wat voor ontbijt nemen jullie dagelijks???

fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pageviews vorige maand