Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je er bent! Ik ben Monique en woon samen met mijn lieve vriend Marcel in een schattig dijkhuisje. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. O.a. in de tuin, fotograferen, cadeautjes maken; kaarten, cadeaumandjes, kraamcadeautjes..etc. Zoals de meeste vast weten kost een blog vullen met tekst en foto's aardig wat tijd. Ik doe mijn best om zo actief mogelijk te blijven op mijn blogs, zodat jullie volop mee kunnen genieten van mijn creaties. Ik krijg veel leuke reacties op mijn creaties en mede hierom ben ik mijn blog begonnen. Ben jij niet in de gelegenheid iets te maken of op zoek naar een origineel cadeautje voor jouwzelf of om weg te geven, kom dan neuzen op mijn blog. Wie weet doe jij inspiratie op of vindt je het leuk als ik iets voor jou maak. Je kunt een berichtje achter laten op mijn blog of via mijn e-mail: creatiesvanmonique@live.nl Kortom reden genoeg om nog eens te komen kijken op mijn blog! Tot ziens! Monique P.s. heb je mijn blog bewust-smikkelen al gezien? Alle recepten zijn met verantwoorde ingrediƫnten.

dinsdag 24 februari 2015

'n gezonde snack


Tijdje geleden kwam een vriendin aan met een leuke gezonde snack, ze maakt deze regelmatig voor haarzelf en haar kids, het originele recept komt van een blog die allerlei kindvriendelijke snacks publiceert.

Wat heb je nodig?

2 bananen (rijp)
2 eieren (scharrel)
60 gram havervlokken fijn
jam / fruit voor de vulling
theelepel kaneel
Oven voorverwarmen op 180graden hete lucht.

We kiezen voor lekker makkelijk en gooien de ingrediƫnten in de blender.
Bananen + eieren + kaneel even blenden, dan de havervlokken erbij nog even kort blenden.

Giet het beslag in een vorm en roer de vruchten of jam er voorzichtig doorheen, druk het zachtjes aan.

Dan 20 minuten in de reeds voorverwarmde oven, laat het baksel hierna afkoelen in het blik, de snack lijkt op een cake, maar smaakt heel anders dan een cake. Structuur is heel anders dan cake. Klein stukje is al erg machtig vind ik.

Smikkel ze!

Bedankt Joyce voor het recept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pageviews vorige maand